6 תשובות
תתעלמי מהם
שואל השאלה:
זה לא עובד
הם כל הזמן עושים לי שיחות שהם לא מרוצים ממני ושאני צריכה לוותר על דברים כדי להצליח
זה לא עובד
הם כל הזמן עושים לי שיחות שהם לא מרוצים ממני ושאני צריכה לוותר על דברים כדי להצליח
אנונימית
שאומרים "תקין " זה תלוי מאוד , תלוי התלמיד , במטרות שלו וגם במטרה . לפי מה שאת אומרת לי זה תקין.
שואל השאלה:
^^ נמאס לי כבר מהתלונות שלהם
המבחן הבא זה המתכונת ואני עושה ככ הרבה כדי להצליח
הם רואים רק את הרגעים המעטים שאני בטלפון/לא לומדת וכועסים על זה
נמאס לי כבר
^^ נמאס לי כבר מהתלונות שלהם
המבחן הבא זה המתכונת ואני עושה ככ הרבה כדי להצליח
הם רואים רק את הרגעים המעטים שאני בטלפון/לא לומדת וכועסים על זה
נמאס לי כבר
אנונימית
שואל השאלה:
הפ אף פעם לא היו ההורים האלה שאכפת להם רק מציונים
לא יודעת מה השתנה השנה
זה ככ מקשה, באמת
במקום לומר לי "כל הכבוד לך, קיבלת 2 נקודות יותר מבמבחן בקודם" זה תמיד יהיה "מה קורה לך?? את מאבדת את עצמך"
הפ אף פעם לא היו ההורים האלה שאכפת להם רק מציונים
לא יודעת מה השתנה השנה
זה ככ מקשה, באמת
במקום לומר לי "כל הכבוד לך, קיבלת 2 נקודות יותר מבמבחן בקודם" זה תמיד יהיה "מה קורה לך?? את מאבדת את עצמך"
אנונימית
30 בארבע מעודד אותך?
באותו הנושא: