16 תשובות
שואל השאלה:
גם אני מקווה בשבילך
קרימינולוגיה ופסיכולוגיה
שואל השאלה:
אמג גם אני! רק שבאלי גם ציור
אסטרונומיה, אסטרופיזיקה
שואל השאלה:
נייסס
נכון אבל אין לי זמן להשקיע 4 שנים מחיי סתם בשביל הכיף.. אני מניחה שבעתיד הרחוק זה יקרה בעז"ה :)
0.
שואל השאלה:
תואר יכול להיות גם לכיף
בלשון אבל זה לא נותן לי כלום לעתיד אז ככל הנראה שזה יישאר בגדר חלום
0.
מה אתה היית רוצה ללמוד?
נייס!!
שואל השאלה:
תודה!!<3
עיצוב פנים
L L
שואל השאלה:
קרימינולוגיה פסיכולוגיה ורישום
מגניב^
לומד כרגע מדעי המדינה ויחב"ל ומתכנן לעבור לדו חוגי של כלכלה ומדעי המדינה ויחב"ל
שואל השאלה:
וואוו כל הכבוד!