15 תשובות
^הכל טובב אני בטוחה שהעיניים שלך מדהימות
אנונימית
שואל השאלה:
https://ibb.co/v9jkwjc
תראי זו הצורה שלהן
אנונימי
שואל השאלה:
ויש לי בדיוק אותו מבנה ושלהם פשוט מלוכסן זה שרט אותי
אנונימי
^^גנים
אנונימית
^^איך יש לך אותו מבנה אם שלהם מלוכסן
אנונימית
שואל השאלה:
שלהם מלוכסן ושלי לא
אנונימי
שואל השאלה:
קחי דוגמא מפגרת טיפה
כמו שיש לך למבורגיני 1
אבל הוספת לה שיפורים ללמבורגיני 1+
אנונימי
שואל השאלה:
אותו מבנה
אנונימי
שואל השאלה:
לא זה פשוט מוזר לי כי יש לנו אותה צורה ושלהם מלוכסנות יותר אז זה מוזר לי
אנונימי
כי אתה שונה מהם ולא כולם אותו דבר..?
גנים
הכל בסדרר גם עיניים כאלה וגם כאלה הן יפותת
אנונימית
גנים, לכל אחד יש עין שונה
^^אל תשווה את עצמך לאחרים אתה מדהים כמו שאתה ואני בטוחה שיש לך עיניים ממשש יפותת
^ואתה מבואס מזה כאילו?
שואל השאלה:
טיפה
אנונימי
^לא נורא, סך הכל יש לך עיניים יפות,
זה לא משנה הצורה שלהן