4 תשובות
שואל השאלה:
כן יש מצב שאני לא חתיך אבל אני לא מחפש מישהי טופ טיר
אנונימי
שואל השאלה:
יואו אולי את צודקת אבל כנראה שכתבתי לא נכון אני גם רוצה לדבר עם בנות כאילו לא בקטע של חבר כזה ידיד משהו אבל כשמנסים לדבר איתי אני פשוט אדיש איזה מציק זה
אנונימי
כי אתה בן 14 אולי?
אני חושבת שזה כנראה בגלל שאינך מנסה יש לך יופי פנימי וחיצוני אשר מעורר השראה באין ספור אנשים אם רק תרצה ותאמין תוכל להשיג את כל הבנות שתרצה ותהנה