4 תשובות
שואל השאלה:
אוקיי תודה , אני בן..
במיוחד אם היא רשומה על שמך
מה תאסוף חבילה של מישהו אחר?
שואל השאלה:
גם אם זה רשום על שמי?
כל גיל אני הייתי אוספת בגיל 14