4 תשובות
השיטה זה לסדר לפני מערכת שעות וזמן הקדשה ללימוד, עומס נפשי זה כבר עניין אחר צריך סביבה תומכת והורים וחברים שלא ידחפו יותר מדיי אלא במידה המדוייקת
לתכנן לו"ז
לי אישית כיתה יא הייתה הכי קשה מבחינת הכל והתמוטטתי.. ויתרתי בקלות ופרשתי לכיתה ללא בגרות , לא הצלחתי להתמודד עם הלחץ והעומס
מורידה את הכובע בפני מי שמצליח
מתכננים את הלוז עבור כל בגרות כך שכל יום תספיקי ללמוד לבגרות ולהספיק את החומר, זה קשה זה המון שעות אבל רק ככה מצליחים, לגבי העבודות שזה יותר בכיתה יב לעשות בחופשים/לאחר הלימודים להקדיש 3 שעות ככה והכל זה תהליכים קטנים עד שמסיימים הכל :)
נכון יב קשה יותר מיא כי
א. זה מתפרש על יותר חודשים אז אין שנייה לנשום באמת (חוץ ממערכת שמתקצרת)
וב. כבר נמאס לחזור על התהליך אחרי יא
אבל אל דאגה, עברו את זה לפניכם ויעברו גם אחריכם. אלו שנתיים קשות אבל לקחת בפרופורציות ולשלב דברים שיעשו טוב על הנפש