4 תשובות
^
ברצינות, הם תופסים מעצמם רמת אליטה בזמן שהם המיץ של הזבל.
כי הם חושבים שזה מגניב ושזה הופל אותם ליותר טובים, לרוב זה נובע מחוסר ביטחון שיש להם אז זה הדרך שלהם לכסות את זה
לא יודעים לפתח ביטחון עצמי אמיתי, אלא יישמו מה שמכירים מהחברה ומהסרטים המטומטמים ששודרו בטלוויזיה וינסו להיות הקשוחים והמגניבים שראו כל החיים וחושבים שזה אדם שרוצים להיות לידו כשבעצם זה סהכ אדם שמוריד אחרים ובסופו של דבר שואלים עליו שאלות בסטיפס כשהוא מכונה שמוק.
אנונימי
כולם חיים בסרט, ברצינות בלי פוזה אני שונאת בני אדם