5 תשובות
לי מוריד מבנים כי הם בנים
כן
אותי אישית זה ממש מושך וזה בין הדברים שאני הכי אוהב בחברה שלי
שואל השאלה:
נגיד מידה l בבגדים
אנונימית
שואל השאלה:
כל מי שכתב לא, אצלי לפחות מי שאני מכירה קוראים לי שמנה בגלל שיש לי יריכיים גדולות וכאילו לדעתי זה מכוער אבל יש כאלה שאומרים שזה מושך ושיש מה 'לתפוס'. אתכם זה מושך?
אנונימית
באותו הנושא: