5 תשובות
זה בסדר.
אני לא חושב אחרת.
זה לא בסדר מהבחינה הרגשית. כי אם אתה אומר שאתה סובל.. אז מן הסתם שזה נזק רגשי ואתה סוחב את כל המשקל הזה איתך מבלי לפרוק ולהוריד אבן על הלב. כמובן שזו בחירה שלך אם אתה רוצה לפרוק או לא ואתה בוחר כיצד להתמודד עם זה. אבל כשיש מישהו שאנו מרשים לעצמנו לפרוק לו על זה ולהוציא את הרגשות שמשפיעים עלינו זה נותן לנו הרגשה יותר טובה שיש שם מישהו לצידנו. כמובן שגם להתמודד עם הדברים לבד זה בסדר אבל זה לא יזיק מהבחינה הרגשית אם נסתכל על הדברים במבט חיובי על מנת שזה לא ישפיע לרע, אם כי זה יכול להיות קשה בחלק מהפעמים
היי אנונימי, ראיתי את מה שכתבת ואת התגיות שהוספת. מהניסוח של השאלה, נשמע שאתה מרגיש שיש מי ששופט/ מבקר את דרך ההתמודדות עם מצבי קושי שבה מראים כלפי חוץ כאילו הכל בסדר למרות שזה לא המצב. לאנשים שונים יש דרכי התמודדות שונות שמתאימות להן, וזה לא בהכרח אומר שיש דרך אחת שעדיפה. אבל בכל מקרה, גם אם מראים לסביבה שהכל בסדר, חשוב למצוא מקום לפרוק ולשתף ולא להישאר עם התחושות הקשות האלו לבד. בן כמה אתה? מה דעתך?
קוראים לי נופר ואני מתנדבת בתכנית של עמותת עלם שמלווה בני נוער וצעירים ברשת. אני מזמינה אותך לכתוב לי (אפשר גם באנונימיות) ולהמשיך איתי את השיחה. בוא תספר לי קצת יותר עלייך ועל מה שעומד מאחורי השאלה שלך, ונוכל לחשוב על הדברים יותר לעומק. אתה יכול לכתוב לי פה בהודעות אישיות, או לשלוח הודעה באחת מהדרכים הבאות: לאינסטגרם או לטיק טוק בפרופיל elem.digital; למייל [email protected]. אפשרות נוספת היא להיכנס לצ'אט שלנו דרך הווטסאפ בקישור המצורף או דרך האתר www.yelem.org.il, שם אפשר לדבר עם אחד התומכים שלנו.

מחכה לך,
נופר מעלם דיגיטל
זה בסדר, פשוט עדיף שלא זה נורא קשה להתמודד לבד
כאן לדבר נסיך:)
באמתלמה