4 תשובות
כן
שואל השאלה:
הסבר למה אבל. כי זה נשמע די טפשי...
לא יהיה דיקטטורה, בסופו של דבר לא הממשלה תחליט על זה לא 15 שופטים ולא האופוזיציה, אלא רוחם של האזרחים שמעצבת את המדינה
וישראל היא לא דמוקרטיה במילא, היא אוליגרכיה בחסות השם דמוקרטיה לאנשים שתומכים במיעוט (בגצ)
באותו הנושא: