5 תשובות
מצטרפת לשאלה, (סליחה שאין לי טיפים)
כרגע אני חייבת ללמוד למבחן מחר בהיסטוריה ובקושי למדתי, ואני לא מצליחה להביא את עצמי להשתיק את כל המחשבות בראש ולהתחיל ללמוד ואני שונאת את זה כל כך ובאלי פשוט ללמוד כי זה לא יותר מדיי מסובך לי אבל אני הופכת הכל למסובך ונמאס לי כבר
סליחה הייתי צריכה לשתף..
כרגע אני חייבת ללמוד למבחן מחר בהיסטוריה ובקושי למדתי, ואני לא מצליחה להביא את עצמי להשתיק את כל המחשבות בראש ולהתחיל ללמוד ואני שונאת את זה כל כך ובאלי פשוט ללמוד כי זה לא יותר מדיי מסובך לי אבל אני הופכת הכל למסובך ונמאס לי כבר
סליחה הייתי צריכה לשתף..
גם לך שואלת השאלה!! סליחה שלקחתי את תשומת הלב ממך
שואל השאלה:
חחח הכל משמ בסדר אהובהה!! תעדכני איך הלך לךך
חחח הכל משמ בסדר אהובהה!! תעדכני איך הלך לךך
אנונימית
שואל השאלה:
בהצלחה לךך!!
בהצלחה לךך!!
אנונימית
תודה רבה, אנסה
מעריכה שכתבת לי את זה :)
מעריכה שכתבת לי את זה :)
באותו הנושא: