5 תשובות
את כן תהיי רעבה
פשוט תלכי לישון
עדיף לך פשוט לאכול משהו כדי שתירדמי
כן אבל פשוט תנסי לישון
תאכלי אולי משהו קטן ממש ותלכי לישון
את תהיה צמאה יותר..
זה מה שקורה לי, בימים שאני שותה 2 נס וכוס מים אני לא צמאה בכלל ואז בסוף היום קולטת שבקושי שתיתי משהו היום..
בימים שאני קמה בבוקר ושותה רק מים נגיד 3 כוסות מים אני צמאה לעוד, ועוד, ועוד ומוצאת את עצמי בסוף היום אחרי ששתיתי 2 ליטר ועדיין צמאה בטירוף! ורק למים.

אולי רק לי זה קורה אבל מה שכן אני שונאת כשזה קורה לי! מתסכל ברמות..