13 תשובות
שואל השאלה:
אבל עדיין, אינך חושבת שאולי זו בחירה גם של האבא? הרי זה עדיין נחשב כמעט, קצת "גניבת זרע". חוקית, כמובן, מותר לי לא לגדל את הילד, אבל אני לא רוצה שיקרה מצב כזה. זה למה אני חושב שזו החלטה גרועה
אבל עדיין, אינך חושבת שאולי זו בחירה גם של האבא? הרי זה עדיין נחשב כמעט, קצת "גניבת זרע". חוקית, כמובן, מותר לי לא לגדל את הילד, אבל אני לא רוצה שיקרה מצב כזה. זה למה אני חושב שזו החלטה גרועה
אנונימי
שואל השאלה:
לפעמים הקונדום לא עוזר, ומה אז? ומדוע שלא אשכב איתה? הרי לכולנו יש דחפים מיניים, ואם יש לנו בת זוג או בן זוג הוא המתאים ביותר. זו גם בחירה שלי לפי דעתי, אני לא מצליח להבין למה זו רק בחירה שלה כי יש לה תינוק בבטן. בסוף הרעיון המרכזי של אם להפיל או לא זה הכל לגדל את הילד ולכן זה אמור להיות לדעתי החלטה משתי הצדדים
לפעמים הקונדום לא עוזר, ומה אז? ומדוע שלא אשכב איתה? הרי לכולנו יש דחפים מיניים, ואם יש לנו בת זוג או בן זוג הוא המתאים ביותר. זו גם בחירה שלי לפי דעתי, אני לא מצליח להבין למה זו רק בחירה שלה כי יש לה תינוק בבטן. בסוף הרעיון המרכזי של אם להפיל או לא זה הכל לגדל את הילד ולכן זה אמור להיות לדעתי החלטה משתי הצדדים
אנונימי
שואל השאלה:
אבל יש לי בעיות כלכליות חמורות מה אני אעשה עם הילד? אני אומר את זה לבת זוג והיא מתעקשת וזה מעצבן....
אבל יש לי בעיות כלכליות חמורות מה אני אעשה עם הילד? אני אומר את זה לבת זוג והיא מתעקשת וזה מעצבן....
אנונימי
אם היא מתעקשת לשמור על התינוק למרות שהוא רוצה שהיא תפיל, שלא תצפה ממנו להיות חלק מהחיים של התינוק.
היא לא יכולה להכריח אותו להיות אבא, ואם היא יודעת מראש על זה שהוא לא מתכוון לשתף פעולה, זה שהיא לא עושה הפלה זה על אחריותה
היא לא יכולה להכריח אותו להיות אבא, ואם היא יודעת מראש על זה שהוא לא מתכוון לשתף פעולה, זה שהיא לא עושה הפלה זה על אחריותה
בקשר לבעיות הכלכליות שהזכרת פה- יש עמותה שדואגת לזוגות בכאלה מצבים, נראה לי קוראים לה עמותת אפרת, תוכל לחפש באינטרנט.
היא דואגת לכל מה שזוג עם תינוק צריך.
היא דואגת לכל מה שזוג עם תינוק צריך.
אנונימית
בחירה שלה בסופו של דבר, אבל אני יוכולה להבין את הצד שלו שהוא לא רוצה או מוכן להיות אבא אבל בסופו של דבר ההחלטה היא שלה כי הוא אצלא בבטן אתה יכול להחליט שאתה לא רוצה שום קשר לתינוק ואליה זה כן
שזכותו להתעקש, הוא יודע לזהות מתי הוא לא מוכן. אבל בכל זאת אין לו השפעה אמיתית על הבחירה שלה.
בסוף זו הבחירה שלה מה לעשות עם העובר.
לגבי הבעיות הכלכליות יש כל מיני עמותות שעוזרות בקשר לזה, זה קשה אבל אתה יכול לקחת זמן לבדוק ולחשוב על זה.
לגבי הבעיות הכלכליות יש כל מיני עמותות שעוזרות בקשר לזה, זה קשה אבל אתה יכול לקחת זמן לבדוק ולחשוב על זה.
שואל השאלה:
זה גם אבל יהרוס לי את כל החוויות בחיים אב
זה גם אבל יהרוס לי את כל החוויות בחיים אב
אנונימי
בן כמה אתה?
זה לא בהכרח יהרוס אתה יכול ליצור הרבה חוויות טובות עם שלושתכם
זה לא בהכרח יהרוס אתה יכול ליצור הרבה חוויות טובות עם שלושתכם
זה לא בחירה של אף אחד מהם,הזכות לחיים של הילד גוברת על הזכות של ההורים שעשו טעות מטומטמת,כל מה שנשאר להם לעשות לפי הדרך המוסרית היא לגדל אותו במסירות ובאהבה.
היא סה"כ מגדלת אותו בבטן 9 חודשים, זה לא מקומו.
שואל השאלה:
עוד מעט 16^^^^
עוד מעט 16^^^^
אנונימי
באותו הנושא: