15 תשובות
אנשים לא פעילים על הבוקר, חוץ מזה, אני לא ראיתי פרסום כזה בשום מקום, כנראה שלא יודעים.
העיקר אמרו בן גביר יעשה פה סדר,בנתיים המדינה הולכת לפח,סתם שטויות תאמין לי
זה מצחיק
פתאום יותר חשוב לעשות מהפכה משפטית לפני שמגיבים לטרור. מעניין למה
פתאום יותר חשוב לעשות מהפכה משפטית לפני שמגיבים לטרור. מעניין למה
לכן אני אצביע סמוטריץ', לא נתניהו ולא לפיד.
כדי שבאמת יגיבו לטרור צריך להצביע לצד הכי קיצוני במפה הפוליטית.
כדי שבאמת יגיבו לטרור צריך להצביע לצד הכי קיצוני במפה הפוליטית.
^שמת לב שגם הם לא עושים כלום? לא היה שום התקדמות
^ אם היינו נותנים לרב כהנא יום אחד בשלטון, הוא היה שולח מכתב לכל ראשי המדינות הערביות: "שערה אחת של יהודי נופלת, ואין לכם עיר בירה".
עזוב אם זה צעד טוב או לא, פוליטיקאי הוא פוליטיקאי. לא משנה אם הוא הרב כהנא או ביבי או אחמד טיבי, הם כולם יכולים לעשות רק את אותם הדברים. להאמין שיש פוליטיקאי שיכל לעשות משהו כזה ולפתור את הבעיה זה שטותי
^ עדיף מדינה יהודית חזקה שהעולם שונא מאשר אושוויץ שהעולם אוהב.
צריך להפסיק לשאול את עצמנו מה העולם יגיד ולהתחיל לפעול נגד המחבלים בדרך שאנחנו נקבע ותגרום לחיסול כמה שיותר מחבלים.
צריך להפסיק לשאול את עצמנו מה העולם יגיד ולהתחיל לפעול נגד המחבלים בדרך שאנחנו נקבע ותגרום לחיסול כמה שיותר מחבלים.
שואל השאלה:
""שערה אחת של יהודי נופלת, ואין לכם עיר בירה"."
ומה אז? כל העולם היה מחרים את ישראל והיינו מדינה נחשלת וענייה, ענייה כל כך שכמה ערבים שיבואו לפה לנקום יפרקו את הצבא שלנו בלי מאמץ.
ואז יבואו וישחטו כל יהודי והופ קיבלת שואה שנייה.
הבעיה אצל ימנים היא שהם לא מסוגלים לחשוב על ההשלכות של מעשיהם.
""שערה אחת של יהודי נופלת, ואין לכם עיר בירה"."
ומה אז? כל העולם היה מחרים את ישראל והיינו מדינה נחשלת וענייה, ענייה כל כך שכמה ערבים שיבואו לפה לנקום יפרקו את הצבא שלנו בלי מאמץ.
ואז יבואו וישחטו כל יהודי והופ קיבלת שואה שנייה.
הבעיה אצל ימנים היא שהם לא מסוגלים לחשוב על ההשלכות של מעשיהם.
אנונימי
זה מה שקורה כשחושבים רק עם הרגש
^^ אנחנו אחת מ4 המדינות היחידות בעולם שסיימו את 2022 עם עודף תקציבי
כן זה בזכות התוכנית הכלכלית של ליברמן. תקרא עוד על מה שהוא עשה במנדט הקצר שלו בתור שר האוצר ולמה זה תרם כל כך לכלכלה שלנו. אה ומי משמיד את התוכנית הזאת עכשיו? הממשלה הימנית החדשה בכבודה ובעצמה
שואל השאלה:
^ תקראי טוב יותר את השאלה.
^ תקראי טוב יותר את השאלה.
אנונימי
הם לא יכולים להגיב לכל טיל
טיל שלנו עולה מלא כסף, אנחנו לא יכולים סתם ככה לשגר טיל לשמים בלי אישור גם אם הוא טיל מיירט, וזה כנראה לא היה מכוון לשכונת מגורים
די להתבכיין על נושאים שאתם לא מבינים
טיל שלנו עולה מלא כסף, אנחנו לא יכולים סתם ככה לשגר טיל לשמים בלי אישור גם אם הוא טיל מיירט, וזה כנראה לא היה מכוון לשכונת מגורים
די להתבכיין על נושאים שאתם לא מבינים
זה כי הביביסטים עוד לא הבינו שאין הבדל בין ימין לשמאל. בסופו של דבר זה פוליטיקאים, והם יכולים לעשות רק את אותו הדבר