התחברות
הרשמה
זה בסדר אם אשתה משקה קר אם כואב לי הגרון?
19 במרץ 2023, 13:15
גרון
כאבי גרון
שתייה
4 תשובות
מניסיון לא מומלץ
Meow meow
לא חושבת שכדאי
ב
ביסלי ובמבה
לא
ר
רק בן גביר
עדיף תה
S
Snt
באותו הנושא:
זה בסדר אני אשתה חלב אם הגרון והראש שלי כואבים?
זה בסדר שאני אשתה משקה חלבון בטעם קפה?
אם כואב לי הגרון זה בסדר שאשתה נס ?
אם הגרון שלי כואב ומגרד כזה, זה עדיין בסדר שאני אעשה את החיסון לקורונה?
זה בסדר אם אני אשתה היום חצי שלוק של משקה אלכוהולי של 40 אחוז (כמו ארק למשל) ומחר שלוק?
מה יקרה לי אם אני לא אשתה מים או כל משקה אחר שלושה ימים?
זה בסדר אם אני אתאמן עכשיו וכואב לי הגרון?
ממש כואב לי הגרון כשאני משתעלת, זה בסדר ??
אני חולה וכואב לי הגרון ומגעיל אותי לשתות מים, זה בסדר פשוט להחליף להיום מים בתה?
אם אני אשתה אייס קפה יכאב לי יותר הגרון? כי מהבוקר כואב לי הגרון
כואב לי הגרון וממש הראש, זה בסדר שאני נשארת בבית?