9 תשובות
כןן
לא?
לא, למה
שואל השאלה:
לא שואלים אותך מה הטעם?
לא שואלים אותך מה הטעם?
אנונימית
כן.
^^לא שואלים
כן כי זאת חוויה אחרת לשמוע אותם ככה ולאסוף זה כיף
המון לא מבינים אבל תקליטים זה הדבר הכי מדהים שיש ובכלל החוויה של לקנות אותם זה וואו וגם בכללי לשמוע בפטיפון תקליט,זה חווית שמיעה אחרת לגמרי ופשוט יותר כיף לשמוע מוזיקה ככה
שואל השאלה:
חח אם רק הייתי זוכרת את כל זה כשאחי שאל אותי היום
חח אם רק הייתי זוכרת את כל זה כשאחי שאל אותי היום
אנונימית
באותו הנושא: