התחברות הרשמה

יש יום רביעי שביתה לתיכונים ולחטיבות?

20 במרץ 2023, 06:47
תיכוןשביתה    
2 תשובות
שמעתי שאמרו שכנראה יהיה
-
-No reason-
נראלי שכן
ו
ווינX
באותו הנושא:
יש מחר שביתה? זה גם לתיכונים וגם לחטיבות?
גם לחטיבה יש מחר שביתה או רק לתיכונים?
ביום רביעי יש שביתה רק לתיכונים?
יש מחר שביתה רק לתיכונים או גם לחטיבות?
השביתה מחר זה לתיכונים וחטיבות או רק תיכונים?
אם החטיבה והתיכון שלי מחוברים (יעני אותו בית ספר אותו מקום) אז גם לחטיבה יש שביתה?
יש מחר שביתה לחטיבות או לתיכונים?
עוד כמה שבועות יש לחופש הגדול? לתיכונים ולחטיבות
למה אומרים לתיכונים ולחטיבות מי איתו בקפסולות אבל ליסודי לא?
אמרו בחדשות שיש שביתה מחר לתיכונים ולא לחטיבת ביניים, זה לכל בתי הספר?
יש מחר שביתה גם לחטיבות או רק לתיכונים?