12 תשובות
כי האלה של עכשיו זה לפי השעה האחרונה ובשעות האלה רוב המשתמשים לא פעילים.
בתשע עשר צריל יותר נעצים בדרך כלל
כי אנשים כבר פחות שואלים שאלות ולדעתי גם פחות נכנסים כבר לסטיפס
כי אני לא פעילה...

סתם, אני חושבת שזה סתם במקרה, יש תקופות כאלה.
ברגע שלמישהו יש תשובה חזקה כולם עושים לו פלוסים וכך יש נעיצות.
ואתו הדבר ההפך - כשלמישהו יש תגובה מרגיזה כולם עושים לו מינוסים ואז יש יותר נעיצות... סתם תקופה כזאת, זה יעבור.
כי סטיפס קורס כל הזמן אז אנשים לא נכנסים ונועצים
כי כרגע אין פה הרבה אנשים
אנונימית
כי אין הרבה פעילים כנראה
שואל השאלה:
^ זה לא היה ככה היה צריך לפחות 5 נעצים
שואל השאלה:
כן אפילו שכתבתי עכשיו לשאלתי מחקו לי ולשאלתי באג
שואל השאלה:
נתפלים אליי ולשאלתי אין מספיק נעצים
זה ככה רק מתי שזה משתנה
כי בגלל הבאג יש כאלה שלא יכולים לנעוץ
האתר קורס לאחרונה (באגים וכדומה)
לכן אין פעילות. וגם כנראה זו סתם תקופה