6 תשובות
חתיך שלי והילד אהוב עליי זה סבבה כזה אבל זה לא הכי עדיף, אני הייתי מעדיף שיגידו לי "חיים שלי" "אהבה שלי" "נסיך שלי"
תאמת שזה הכי מחמיא לבנים שתרשמי ילד יפה שלי
שואל השאלה:
מה אנחנו רושמות שמעלה לכם חיוך?
אנונימית
אהבה שלי
מאמי
נסיך שלי, אהבה שלי, חיים שלי, הגבר שבזכותו אני קמה/הולכת לישון עם חיוך❤
אנונימית