15 תשובות
לא.
מה לא כמו שלא כותבים על מישהו בלי אצבע שאין לו אצבע
לא, למה
לא, זה פגיעה בכבוד המת
לא מה הקשר
לא. זה כמו לכתוב על מישהו עם הפרעות קשב וריכוז שהיו לו הפרעות קשב וריכוז. זה לא מגדיר אותו ויש בו עוד הרבה מעבר.
לא מה הקשר?
לא,
לא
ליברל שמרני זה ממש לא פגיעה בכבוד המת, להגיד על עצמי שאני אוטיסטית לא מסב לי בושה אלא הרבה גאווה
ליברל שמרני זה ממש לא פגיעה בכבוד המת, להגיד על עצמי שאני אוטיסטית לא מסב לי בושה אלא הרבה גאווה
ממש לא
על דיסלקט היית כותב שהוא היה דיסלקט?
מה?! זה לא שכותבים חיים משהו היה אוטיסט
אם אני אמות שיכתבו לי "הייתה אוטיסטית וכוסית נתגעגע מאוד" שאלה מצחיקה רצח יואו
באותו הנושא: