5 תשובות
כל עוד זה רק שלב דיבור כן
כן, זה הרעיון, שאין מחויבות.
לדעתי ולטעמי האישי בלבד
לדעתי ולטעמי האישי בלבד
כן את עוד לא מחויבת אליו
את לא חייבת לאף אחד כלום כל עוד הקשר לא מוגדר כאקסלוסיבי. מה שכן, אם חשוב לך שיהיה משהו רציני עם הבחור מהשלבי דיבור הייתי מפסיקה את הסטוץ, זה יכול להעליב.
זה סטוץ..
אין לזה התחייבות
אין לזה התחייבות
באותו הנושא: