9 תשובות
הם מושלמים אמן שאני יקבל כאלה
שואל השאלה:
מושלמים? 50 זה לא מושלם
אנונימית
^חוצפנית
אני מברך אותך ואת מחזירה לי קללה?
וכן 50 זה אומר חצי מהחומר זה גם משהו
שואל השאלה:
חחח זה לא חומר זה אנסין
ומה שאתה אומר זה להיסתכל על חצי הכוס המלאה... שחצי ידעתי
אנונימית
בדיוק תמשיכי ככה ותצליחי בחיים גיברה
הממוצע שלך כרגע הוא 65, זה די נמוך
תנסי להשתפר במתכונות הבאות ולהשיג ציון מעל 70 ואז אולי הממוצע יעלה לסביבות 70 ועם פרגון של המורה ותלמידאות טובה תוכלי להגיע למגן של 80 ומשהו
ממוצע 65 זה מושלם
אתה סתם מקנא
ולשאלה זה לא מוריד
טוב אחי
שואל השאלה:
זה לא מבחנים זה מתכונות בשביל שנתרגל לבגרות, וזה 4 יחל, השנה זה רק אנסין ולכתוב קטע, זה בלי אוצר מילים
אנונימית