7 תשובות
כן לא רע
הקרינג
סבבה כזה
יותר מסאחי זה יותר מדי שמח, לא טוב
קרינג מדיי
לא
עדיף לכתוב
"אין לי חברים כי ההורים שלי אחים"
"אין לי חברים כי ההורים שלי אחים"
באותו הנושא: