התחברות הרשמה

זה משפט טוב לשים בביו ?

"אין לי חברים כי אצלי כולם אחים"
24 במרץ 2023, 20:02
משפטBIO    
7 תשובות
כן לא רע
ס
סערה בכוס תה :)
הקרינג
T
ThisIsMelody
סבבה כזה
ד
דודו בר דו
יותר מסאחי זה יותר מדי שמח, לא טוב
א
אביתר הוא אפס
קרינג מדיי
ג
גיםברו
לא
ה
הרודנית
עדיף לכתוב
"אין לי חברים כי ההורים שלי אחים"
T
ThisIsMelody
באותו הנושא:
איזה משפט לשים בביו באינסטגרם?
איזה משפט לשים בביו שלי?
משפטים של ערסים בביו?/משפטים טובים לשים בביו
משפטים לשים בביו באינסטגרם?
איזה משפט לשים בביו באינסטגרם ?
משפטים לשים בביו באינסטגרם??
אני צריך משפט לשים בביו באינסטרגם עזרה
איזה משפט לשים בביו באינסטה ?
משפטים לשים בביו באינסטגרם?
הצעות למשפטים לשים בביו באינסטגרם?
יש לכם רעיונות למשפטים לשים בביו? דחוף