15 תשובות
אני איתך אחות
הם חלשי אופי
הם חלשי אופי
זה הכי נוח
גם אבא שלי היה ישן ככה
גם אבא שלי היה ישן ככה
הכי נוח
סתם אנשים מוזרים
סתם אנשים מוזרים
כי את בת אז אמור לכאוב לך בחזה
אנונימי
שואל השאלה:
אני שמה את הכרית לאורך כזה ושוכבת עליה אז לא כואב^^
מה גם שרוב הבנות ששאלתי אןתן לא כואב להן לשכב על הבטן
אני שמה את הכרית לאורך כזה ושוכבת עליה אז לא כואב^^
מה גם שרוב הבנות ששאלתי אןתן לא כואב להן לשכב על הבטן
אנונימית
ישן גם על הבטן (אימוגי מזדהה)
באמת שלאף אחד לא אכפת איך את יושנת
ורק על הבטן כמובן.
ורק על הבטן כמובן.
איך אפשר זה כואב ב
אני גם ככה אם נוח לי אני ישן על הביטנה ואם לא אז על הגב אבל תמיד אני ישן עם רגל אחת בחוץ של השמיכי אחרת אני מתחרפן
שואל השאלה:
תקשיבו לי טוב כל הבנות שכואב להן לישון על הבטן השיטה שאני משתמשת בה מדהימה
קחו את הכרית שימו את הידיים מתחתיה ושימו אותה לאורך ככה שגם החזה וגם הראש יהיה עליה
זה ממש נוחח
תקשיבו לי טוב כל הבנות שכואב להן לישון על הבטן השיטה שאני משתמשת בה מדהימה
קחו את הכרית שימו את הידיים מתחתיה ושימו אותה לאורך ככה שגם החזה וגם הראש יהיה עליה
זה ממש נוחח
אנונימית
שואל השאלה:
כנלל חובה רגל אחת בחוץ^^
כנלל חובה רגל אחת בחוץ^^
אנונימית
רגל אחת בחוץ אבל מקופלת כזה 90 מעלות
זה כמוני
צכסי לי את שתיהן אני מתפחלץ
כי זה כואב בבוביז
באותו הנושא: