התחברות הרשמה

איך להשתפר בכתיבה במודל גי

רוב הזמן הכתיבה שלי לא מנוסחת טוב כאלו ממה שהבנתי מהמורה התוכן כנראה לא כתוב טוב ואני לא יודעת איך לשפר את זה
25 במרץ 2023, 22:29
בגרויותכתיבה    
תשובה אחת
אני גם באותו סירה כמוך אני ישלי הקלה של הקלדה במקלדת מקל בקטנה...
i
itamar.1
באותו הנושא:
איך להשתפר בכתיבה באנגלית ובדיבןר באנגלית כי אני גרוע בשניהם?
יש לכם טיפים להשתפר בכתיבה?זה משהו שכתבתי
איזה סוג של חיבור יכולים להיות בכתיבה במודל G השנה באנגלית?
איך להשתפר בכתיבה באנגלית?
במודל G בכתיבה ...
איך להשתפר בכתיבה באנגלית לקראת מודל F?
אנשים שאוהבים לכתוב ספרים, מה הליקויים בכתיבה שלכם ובמה הייתם רוצים להשתפר?
איך להשתפר בכתיבה?
רעיונות לכתיבה? (ספר בוואטפאד) איך להשתפר בכתיבה?
במודל g שהיה בכתיבה היה צריך לכתוב את התלמיד באופן אישי?או בכלליות?
במודל G שניה בכתיבה