4 תשובות
תישתי מלא מים
ותאכלי בעיקר דברים מתוקים עד שיהיה לך יותר תאבון
העיקר שתאכלי משהו
ותרגישי טובב:)
ותאכלי בעיקר דברים מתוקים עד שיהיה לך יותר תאבון
העיקר שתאכלי משהו
ותרגישי טובב:)
תשתי מים ואל תנסי לאכול בכוח אני הייתי חולה 3 פעמים והקאתי כול פעם שניסיתי לאכול זה רק יעשה לך יותר רע שתי מים ממליצה שתייה ממוגזת יותר כי את לא תרגישי כאב בגרון שתשתי אותה
אנונימית
תשתי מלא מים
לא לאכול))
באותו הנושא: