16 תשובות
לי אכפת את יכולה לדבר איתי מתי שבא לך
מי מה?
יגיע מישהי שבאמת יקשיב לך תסמכי עליי, זה רק עניין של זמן
מבטיחה שמתישהו
אף פעם
אבל העיקר שיהיה לך אכפת מעצמך
אבל העיקר שיהיה לך אכפת מעצמך
באמת מעניין מתי
אנונימית
מישהו^^ סורי זה לא השעות שלי
אף פעם-ליטרלי לאף אחד לא אכפת ממך ממה שאת מרגישה
אז תפסיקו לצפות שזה יקרה כי זה לא
אז תפסיקו לצפות שזה יקרה כי זה לא
למה ככה^ מלאכית דכאונית
מתישהו, או שאף פעם לא
שואל השאלה:
באמת עדיף לא לצפות ולהפנים שלאף אחד גם לא באמת יהיה אכפת
באמת עדיף לא לצפות ולהפנים שלאף אחד גם לא באמת יהיה אכפת
אנונימית
גם נכון^
מבינה אותך. לי אכפת 3>
אנונימית
תראי בשביל שלמישהו יהיה אכפת ממך צריך גםלהצליח להגיע אל הרגש אצל אותו בן אדם.
ויש כאלה שיעזרו לך אבל לרוב לא יישאור איתך לתמיד אם הם לא מונעים רגשית לבוא לעזור
ויש כאלה שיעזרו לך אבל לרוב לא יישאור איתך לתמיד אם הם לא מונעים רגשית לבוא לעזור
בראש ובראשונה חשוב שלך יהיה אכפת מעצמך.
עכשיו, יש בקרבתך אדם קרוב, אולי מישהו מהמשפחה הקרובה שאת סומכת עליו או עליה ויכולה לשתף אותם במה שעובר עליך?
לפעמים עצם השיתוף יכול לשחרר עומס רגשי, להקל ולהרגיע.
אם כן, תנסי לשתף אותם. את יכולה לדבר גם איתי.
בהצלחה!
עכשיו, יש בקרבתך אדם קרוב, אולי מישהו מהמשפחה הקרובה שאת סומכת עליו או עליה ויכולה לשתף אותם במה שעובר עליך?
לפעמים עצם השיתוף יכול לשחרר עומס רגשי, להקל ולהרגיע.
אם כן, תנסי לשתף אותם. את יכולה לדבר גם איתי.
בהצלחה!
אנונימית
היי,
רואה את מה שאת כותבת ולמרות מאט המילים מבין כמה את כואבת וכמה את רוצה שזה יפסיק.. שומע מדברייך שאת אולי מרגישה שלא רואים אותך.. כאילו לא רואים את מה שעובר עלייך ומשאירים אותך להתמודד עם המצב לבד.. כמה תסכול זה וודאי גורם לך להרגיש..
ולמרות זאת, באת לפה, לפוסט זה ופתחת את ליבך בפנינו.. כמה אומץ זה וודאי דרש ממך..
אני אחד מהמתנדבים של סה"ר- סיוע והקשבה ברשת ורוצה להזמין אותך, אם תרצי, לדבר עם אחד המתנדבים\מתנדבות שלנו בשיחה פרטית ואנונימית.. נהיה שם בשביל להקשיב למה שתבחרי לשתף, לראות אותך, ללא שיפוטיות, נישב ביחד וננסה לחשוב איך אפשר להקל עלייך..
שלך
מתנדב סה"ר
רואה את מה שאת כותבת ולמרות מאט המילים מבין כמה את כואבת וכמה את רוצה שזה יפסיק.. שומע מדברייך שאת אולי מרגישה שלא רואים אותך.. כאילו לא רואים את מה שעובר עלייך ומשאירים אותך להתמודד עם המצב לבד.. כמה תסכול זה וודאי גורם לך להרגיש..
ולמרות זאת, באת לפה, לפוסט זה ופתחת את ליבך בפנינו.. כמה אומץ זה וודאי דרש ממך..
אני אחד מהמתנדבים של סה"ר- סיוע והקשבה ברשת ורוצה להזמין אותך, אם תרצי, לדבר עם אחד המתנדבים\מתנדבות שלנו בשיחה פרטית ואנונימית.. נהיה שם בשביל להקשיב למה שתבחרי לשתף, לראות אותך, ללא שיפוטיות, נישב ביחד וננסה לחשוב איך אפשר להקל עלייך..
שלך
מתנדב סה"ר