4 תשובות
אני בחיים לא מחכה אצלם על הקו, תמיד תוך 5 שניות בערך הנציג עונה
אנונימי
אם אין עומס חמש דק כשיש עומס המון זמן
בערך 4-6 דקות
כזה 5 דק אם אין עומס