5 תשובות
לא אומר הרבה זה כולה לב אדום זה רק אימוגי
שואל השאלה:
^אפילו בנות שיצאתי איתן לא שלחו לי לב אדום. לדעתי יש לזה משמעות גדולה
אנונימי
זה לא אומר יותר מדי, יש אנשים שאינם נותנים לאימוגי של לבבות חשיבות רבה ומשמעות מאחריהם. אל תקח את זה אישית, היא כנראה אדם כזה ואין לזה שום משקל או רגש רומנטי כלפיך.
לא זה רק נראה לך זה מקטע ידידותי ^^