14 תשובות
כן
שואל השאלה:
כאילו שלא נוכל להליט החלטות?
אנונימית
ביבי לא דיקטטור וגם לא עונה על ההגדרה. הוא נבחר על פי רוב קולות. הוא גם לא יכול לפעול על דעת עצמו בלבד. לא קשור לצדדים של ימין או שמאל יש עובדות בשטח.
אני בדיוק כמו שואלת השאלה, מה הוא בדיוק עושה שגורם לדיקטטורה?
בדיוק
הוא לא מודה בזה אבל כן, הוא מוביל את ישראל לדיקטטורה של עצמו.
אנונימית
ביבי לא רוצה לעשות דיקטטורה דיי עם הבולשיט

וכן, דיקטטורה זה שהשלטון מחליט ואין לעם זכות להשמיע את קולם
כנראה שתהיה כי כל השמאלנים האלה הרסו את המדינה
אנונימי
שואל השאלה:
אז לא יהיה דיקטטורה נכון? זה פשוט לא נשמע כל כך טוב ולא בא לי שהוא יחליט עליי
אנונימית
לא תהיה דיקטטורה כי גם לא הייתה דיקטטורה שביבי היה ראש הממשלה!!!
אנחנו מאוד מקווים שלא תהיה דיקטטורה.
אנונימית
ביבי רוצה להרוס את בג"ץ על מנת שהוא לא יורשע ב-100%.כלומר הוא רוצה לעשות הפיכה משפטית שהורסת את הדמוקרטיה כי תהיה לו אפשרות לאפלות אנשים בעם לטובתו, הוא לא יוכל להיות מורשע בפשע והוא יוכל להחליט כל חוק שירצה לשנות את הדמוקרטיה.
אנחנו בדרך לדיקטטורה, ביבי משנה את כל מערכת המשפט לטובתו ועל מנת שהוא יהיה שליט עריץ
לא יהיה אפשר לצאת נגדו ולהביע דעה חופשית נגד הממשלה(כמו גלנט)
פשוט נוראי מה שקורה במדינה
ביבי כן דיקטטור, במדינה "דמוקרטית" לא מפטרים על דעה שונה וזה בדיוק מה שהוא עשה.
החוק שביבי רוצה להעביר שלא ישפטו ראשי ממשלה מכהנים לא יחול עליו.
תבדקו קצת לפני שאתם אומרים סתם.

העיקר להאשים כל הזמן.
אנונימית