6 תשובות
זה לא מוזר ולא חשוף
זה מהמם תלכי איך שאת רוצה!! עם החום פה בישראל חייב גופיות
אנונימית
אני לא לובשת גופיות, אבל אם את אוהבת את זה אז הכל טוב, זה מה שהכי חשוב.
בהצלחה!
בהצלחה!
לא מוזר בעיניי יפה
ממש לא אני הולכת ככה כל הזמן
אני גם כל הארון שלי גופיות ממש יפה לכי על זה!!!!!!!!!!
באותו הנושא: