התחברות
הרשמה
אתם חושבים שזה סבבה לבכות לפסיכולוג/ית שלך?
27 במרץ 2023, 20:23
חוות דעת
7 תשובות
ברור,לגיטימי.
מ
מלאכית דיכאונית
בוודאי
א
אובססיבית למופלאה
כן
א
אוליביה רודריגו brutal
ברור זאת לא שאלה בכלל
א
אנונימית דיקפריו
כן
.
.Sakura
כן
R
Ryan Reynolds
משהו נורמלי לגמרי
l
lelouch
באותו הנושא:
אתם חושבים שלמי שיש חרדה חברתית צריך ללכת לפסיכולוג או משהו כזה?
מה אתם חושבים על אנשים שהולכים לפסיכולוג?
איי פעם גרמתם לפסיכולוג שלכם לבכות?
אתם חושבים שצריך להתבייש בזה שהולכים לפסיכולוג?
בנות בן שלומד פסיכולוגיה/פסיכולוג אבל הוא לא חננה והוא נראה סבבה מוריד לכן בגלל הפסיכולוגיה?
זה סבבה לבכות או שזה קטנוני מדי?...
אתם חושבים שללכת לפסיכולוג זה בן אדם חולה נפש ?
אנשים שהולכים לפסיכולוג, התחלתם לבכות באמצע השיחה פתאום?
אוףף באלי לבכות אני ממש נמוכה ואני כאילו לא ננסית או משהוא אבלל אני ממש נמוכה מה הגובהה שאתם חושבים שזה סבבה ולא נחשב כאילו מוזר להיות בו?
אתם חושבים שזה בסדר מצד ההורים שלי להכריח אותי ללכת לפסיכולוג/ית למרות שאני לא רוצה?
אתם חושבים שיכול להיות מישהו כזה שהוא יותר מדי חכם בשביל ללכת לפסיכולוג/פסיכיאטר?