8 תשובות
מת מה למה שהוא יעלב
לא זה לא הגיוני כולה צחקת מה יש לו להיעלב ולעשות צומי מזה
אמאלה תאמיני לי את לא תרצי ילדים מבן אדם הזה. מה הוא תינוק
שואל השאלה:
אני אוהבת אותו ברמות!! הוא מקסים אני פשוט לא מבינה למה הוא כל־כך עצבני..
להגנתו, כן הסתלבטתי על זה איזה 2 דק' שלמות אבל הייתי בטוחה שהוא מבין את הצחוק שלי וש-0.5 סמ לא באמת מעניינים אותי
אני אוהבת אותו ברמות!! הוא מקסים אני פשוט לא מבינה למה הוא כל־כך עצבני..
להגנתו, כן הסתלבטתי על זה איזה 2 דק' שלמות אבל הייתי בטוחה שהוא מבין את הצחוק שלי וש-0.5 סמ לא באמת מעניינים אותי
אנונימית
אולי הוא באמת חסר ביטחון..תשלחי לו הודעה ותכתבי שלא התכוונת במקום להתעלם ממנו
אנונימית
תקשיבי אני מבינה שאת ממש אוהבת אותו אבל תחשבי על זה רגע, את באמת רוצה לצאת עם חסר ביטחון? את כולה צחקת איתו והוא אפילו לא מדבר איתך??? זה כבר לא נורמאלי, אם הוא היה רוצה הוא היה עושה
חסר חוש הומור.
ואם הוא היה צוחק על משהו בגוף שלך איך היית מרגישה אני בטוחה שגם את היית מגיבה ככה
אנונימית
באותו הנושא: