26 תשובות
כי הוא עשה גם גברים טובים
שטיפת מוח.
או שטיפת מח
לא ברור
איך אנשים ללאא תומכים בביבי אחרי כל הדהץברים שהוא עשה התכוונת..
חח אני רואה את זה בדיוק הפוך אבל סבבה שכל אחד יתמוך במי שהוא רוצה ואוהב פשוט חושבת שהשנאה כלפי ביבי למשל היא מוגזמת וחסרת פרופורציה ולכן כשזה קיצוני אני נגדה אבל סתם אנשים שפשוט לא תומכים בו אין לי בעיה עם זה.
חח אני רואה את זה בדיוק הפוך אבל סבבה שכל אחד יתמוך במי שהוא רוצה ואוהב פשוט חושבת שהשנאה כלפי ביבי למשל היא מוגזמת וחסרת פרופורציה ולכן כשזה קיצוני אני נגדה אבל סתם אנשים שפשוט לא תומכים בו אין לי בעיה עם זה.
כן, אני תומך בו "אחרי כל הדברים שהוא עשה". כל הדברים הטובים שהוא עשה:
ארבעה הסכמי שלום,
הוצאת הגז מהאדמה,
עלייה ברמת החיים,
העשור השקט,
מינימום פיגועים והרוגים,
מאבק מול כל העולם על איראן,
שמיים פתוחים,
אימפריית הייטק וסייבר,
עידוד השקעות חוץ,
השקעה בחברה הערבית,
מערך חיסונים שהציל רבבות,
מהראשונים בעולם בהתמודדות עם המגיפה.
ארבעה הסכמי שלום,
הוצאת הגז מהאדמה,
עלייה ברמת החיים,
העשור השקט,
מינימום פיגועים והרוגים,
מאבק מול כל העולם על איראן,
שמיים פתוחים,
אימפריית הייטק וסייבר,
עידוד השקעות חוץ,
השקעה בחברה הערבית,
מערך חיסונים שהציל רבבות,
מהראשונים בעולם בהתמודדות עם המגיפה.
איך אנשים תומכים במחבלים אחרי מה שהם עשו?
מה הם אותם הדברים שהוא עשה?
כי זה טרנד להגיד "רק ביבי" . יכולה להבטיח לך שהם בעצמם לא יודעים למה הם אוהבים אותו. רק פרחות וערסים טיפשים חסרי השכלה.
רוב האנשים שתומכים בו גם הידע שלהם בפוליטיקה באמת שואף לאפס ואני רצינית לגמרי. שאלתי איזה ביביסטית אחת מה זה אומר שמאלנים והיא פשוט שתקה
רוב האנשים שתומכים בו גם הידע שלהם בפוליטיקה באמת שואף לאפס ואני רצינית לגמרי. שאלתי איזה ביביסטית אחת מה זה אומר שמאלנים והיא פשוט שתקה
אנשים מלווים את ביבי לאורך כל הדרך, הם מודעים למה שהוא מציג ולמטרות שלו - יש כאלו שזה מתאים להם גם לאחר המקרים הלא נחמדים שהיו איתו.
כי הוא מלך לא משנה מה תגידו
^^^^ וואו כמה הנחות יסוד אבסורדיות!
חיזקת כרגע את משמעות הביטוי "שמאלני מתנשא", זה שנתקלת באדם אחד שכזה לא מעניקה לך את הזכות לקבוע שכל ימני אדם רדוד ולו את הזכות לקבוע מה אנחנו כן יודעים ומה לא.
חיזקת כרגע את משמעות הביטוי "שמאלני מתנשא", זה שנתקלת באדם אחד שכזה לא מעניקה לך את הזכות לקבוע שכל ימני אדם רדוד ולו את הזכות לקבוע מה אנחנו כן יודעים ומה לא.
חחח תאמיני לי הלוואי וזה היה רק אדם אחד כזה. כמויותת
באותה מידה לא חסר, חברי כת "רק לא ביבי" שלא מסוגלים להוציא משפט שלם ללא להכניס את דברי אורי משגב לדבריהם, האם הדבר נותן לי את הזכות להסיק דברים בסדר גודל של "כל מתנגדי ביבי טיפשים" כאילו, אני אדם נעלה?
את פשוט בן אדם בזוי שחשבת לעצמך שלגיטימי לכתוב דבר שכזה.
את פשוט בן אדם בזוי שחשבת לעצמך שלגיטימי לכתוב דבר שכזה.
ביבי עשה הרבה דברים טובים, והרבה דברים פחות טובים.. בלי קשר פשוט בן אדם שהוא בהליכים משפטיים ועם תיקים לא אמור להיות בממשלה, הוא צריך להניח הכל רגע לסדר את זה ואז לחזור, אבל מה שקורה עכשיו הוא מנצל את המעמד שלו כדי לנער מעצמו את התיקים האלה
הבעיה זה שאנשים באים בשנאה ובחריפות משני הצדדים במקום פשוט לשבת ולדבר ברוגע, להקשיב לצד השני, לנסות להבין
הבעיה זה שאנשים באים בשנאה ובחריפות משני הצדדים במקום פשוט לשבת ולדבר ברוגע, להקשיב לצד השני, לנסות להבין
זאת האמת 90 אחוז מהזמן בין אם זה פוגע בך או לא. אני לא מנסה לצאת פה פולטיקלי קורקט ממש לא מעניין אותי
וואלה? נפגשת עם 90 אחוז איש מתוך 2 מיליון? את וונדר וומן או משהו?
^^ אתם לא פחות משוגעים לו על התחת והפכתם אותו לרודן בסדר גודל מופרך כמו של סטלין או יותר גרוע, היטלר
מה את מצפה? שאני אגיד שאנשים שצועקים רק ביבי ויגנו על בן גביר בכל מחיר למרות שהם רואים מה קורה פה שהם גאוני הדור?
^ אצפה ממך לא להסיק הנחות שפוגעות בציבור נרחב.
מה לעשות? כזה אני בן אדם אני. בזוי ומגעיל שמעניין לו את התחת אם כמה ביבסטים פה ייעלבו
^ את פשוט ממשיכה להוכיח את הרפש שיוצא לך מהפה, כשתדעי להגיד א' ב' מבלי לצוטט את אורי משגב, תוכלי לדבר בפזיזות כזו על ציבור מצביעי ביבי.
אני לא יודעת מי זה אפילו אם להיות כנה אבל אם הוא נשמע כמוני אז הוא בטח ממש אחלה
^^ אני רואה תגובות שלך שמתקילות את מתנגדי הרפורמה ומתנגדי ביבי, וזה מדהים שפעם אחר פעם, את מצליחה להתקיל את המתנשאים האלה והם פשוט לא יודעים מה להגיב והם מראים כמה הם מתנשאים ומנותקים מכלל הציבור
reportme אם את חושבת שרק דעתך היא נכונה, את לא בן אדם דמוקרטי.
reportme אם את חושבת שרק דעתך היא נכונה, את לא בן אדם דמוקרטי.
אנונימי
הם יצרו תיאוריה דימיונית של "ישראל הראשונה" ו"ישראל השנייה" שרצה על זה שבגלל שמזרחים באו ממדינות פחות מפותחות ויותר ימניות וככה הם גם פה אז זה הכל באשמת האשכנזים השמאלנים, פשוט מלבים את השנאה, גורמים לך להרגיש מסכן ושהם יצילו אותך מהאשכנזים המפלים והאליטיסטים, אומרים לך שבגללם בחיים לא תצליח בחיים, לא תוכל לקבל חינוך ראוי וללמוד, להתגייס ליחידות מובחרות, לעבוד במקומות מכובדים, הם רצים על גזענות כשכבר לא קיימת כמעט המון זמן (אומרת את זה בתור מזרחית) ומציגים את השמאלנים כלא פטריוטים שבאשמתם אין למדינה ביטחון היום אפילו כל מי שנגד משהו שהממשלה עושה הם קוראים לו אנרכיסט, פשוט עושים הכל כדי לגרום לצד אחד להראות כאויב ולצד שלהם להראות בתור הקורבן שרק להצביע לליכוד יציל אותך, הם עושים את זה כבר עשרות שנים, מדי פעם ביבי אומר שהשמאלנים הם לא בוגדים באותו זמן שהוא אומר שהם שכחו מה זה להיות יהודים ושהוא משווה מפגינים נגד הרפורמה לפורעי חווארה
אנונימית
מושפעים ונגררים
באותו הנושא: