12 תשובות
איזה הפגנות
הימנים לא מפגינים
אנחנו יושבים בבית ורואים חדשות
הימנים לא מפגינים
אנחנו יושבים בבית ורואים חדשות
גם שמאלנים לא מתנהגים משהו משהו אבל בשניהם זה מיעוט רועש וממש לא הדוגמא לכלל המפגינים
מה
בקושי עושים הפגנות של הימין
בקושי עושים הפגנות של הימין
מזעזע מה שקורה שם?
הסתכלת על ההפגנות של השמאל? יותר גרוע בהרבה, שרפו דברים התפרצו לכביש והרבה בלאגן ואלימות .
הסתכלת על ההפגנות של השמאל? יותר גרוע בהרבה, שרפו דברים התפרצו לכביש והרבה בלאגן ואלימות .
שואל השאלה:
הימנים מפגינים בתל אביב
הימנים מפגינים בתל אביב
שואל השאלה:
יותר גרוע?! הם לא נתנו מכות ולא קיללו ככה
יותר גרוע?! הם לא נתנו מכות ולא קיללו ככה
זה השמאל מאמי^^^
יש כאלה שרוצים ואומרים את זה בקול והם לדעתי מוכנים גם למלחמת אחים רק כדי שהאליל שלהם יישאר בשלטון ונבחרי הציבור שלהם שיודעים רק לנבוח "האו האו" ישבו בכנסת וימשיכו לתת כספי ציבור לקבלנים.. זה כל מה שהם רוצים והם מוכנים לשלם עבור זה לא מעט, אין לחלקם מה להפסיד
לפני שאת רושמת כזה דבר תבדקי אם זה נכון
את סתם מביכה את עצמך...
את סתם מביכה את עצמך...
אנונימית
וזה שמשמאלנים קראו לתומכי הרפורמה מטומטמים כשעיתונאים מערוץ 14 ראיינו אותם זה לא מזעזע?
https://twitter.com/judeoespanol/status/1640423916983205896?t=mmd0n6zwtfkjjixcghhoow&s=19
שלט מהפגנת הימין.
שלט מהפגנת הימין.
מדוע אתה מדבר דווקא על ההפגנות של הימין שהתחילו עכשיו ולא על כל ההפגנות האלימות של השמאלנים?
באותו הנושא: