התחברות
הרשמה
זה הגיוני שהיום לא אכלתי ארוחת בוקר ואין לי כוח לעשות כלום ויש לי כאבים
29 במרץ 2023, 13:50
ארוחת בוקר
ארוחות
ארוחת צהריים
ארוחת ערב
רעב
תשובה אחת
ברור, גם לי זה קורה הרבה
ואם אתה רוצה לאכול יותר אז תשתה פחות זה יעשה אותך יותר רעב
פ
פוקסישונת
באותו הנושא:
זה הגיוני שהיום לא אכלתי ארוחת בוקר ואין לי כוח לעשות כלום ויש לי כאבים
זה הגיוני שעדיין לא אכלתי ארוחת בוקר ואני מרגישה שאני צריכה להקיא?
היום לא אכלתי ארוחת צהריים ובוקר ואתמול לא אכלתי ארוחת ערב וארוחת בוקר האם זה בסדר?
אכלתי ארוחת בוקר ב11:30 מתי הגיוני שאני אוכל ארוחת צהרים?
אכלתי ארוחת בוקר ועליתי ממנה 800 גרם, הגיוני?
אם אכלתי בשעה 7 בבוקר ארוחת בוקר זה בסדר שאני אוכל ברבע לארבע ארוחת צהריים?
אם לא אכלתי ארוחת בוקר אבל אכלתי ארוחת צהריים גדולה, זה מתאזן נכון?
לא אכלתי ארוחת בוקר לאכול עכשיו ארוחת בוקר או לאכול כבר צהריים?
אכלתי היום 2 ארוחות (קמתי מאוחר אז עוד לא אכלתי ארוחת בוקר),
אם אכלתי ארוחת בוקר בתשע בבוקר מתי לאכול ארוחת צהריים?
אם אכלתי היום ארוחת בוקר