4 תשובות
שואל השאלה:
לא היה לי זמן להתעסק עם זה
אני תכף אזיז משם כבר את הרכב
לא היה לי זמן להתעסק עם זה
אני תכף אזיז משם כבר את הרכב
אנונימית
יכול להיות אבל לא בטוח. אם יש לך אופציה להחנות שוב יותר טוב עדיף.
לא
ואם עלית טיפה על הפס הלבן זה לא כזה גרוע
ואם עלית טיפה על הפס הלבן זה לא כזה גרוע
אני חושב שכן
באותו הנושא: