7 תשובות
כי הם גדלו במדינה שמאמינה שהאלדים הם האויב וגזע מרושע שיש להשמיד אותו כלומר כל האנשים שגרים באי פראדייס תחשבי שלמרות שאנני וריינר אלדים בעצמם הם שטופי מוח...
אנונימית
שואל השאלה:
מה זה אלדים?
אנונימית
באיזה עונה את? את צריכה להגיע לעונה 3-4 בשביל להבין את זה שם מסבירים הכל
אנונימית
עדיף שתגיעי לעונה 4 ותגלי את זה בעצמך..
אם לא הגעת לעונה 4 עדיין את רק צריכה לדעת שהם באו מבחוץ והם רוצים להשמיד אותם.
שואל השאלה:
אני בעונה 2
אנונימית
שואל השאלה:
ימייר שמדברים עליה שעוררה את הכוח של הטיטאנים לפני מלא שנים זאת אותה הימייר שיש בסדרה?
אנונימית
^ לא פשוט יש להן אותו שם