3 תשובות
לסבן טוב את הפנים
קרה לי בצאוור את תריכה לחכות שזה יצא קצת ואז ללכת לרופא עור להסיר אותו זה יכול להפוך מסוכן ולגרור לניתוח , לאבא שלי היה את זה הוא חיכה עם זה ואז זה התפוצץ לו והיה צריך לנתח לי זה קרה ישר הלכתי לרופא עור
שואל השאלה:
מה ניתוח חיימשלי כולה חצקון
מה ניתוח חיימשלי כולה חצקון
אנונימית
באותו הנושא: