5 תשובות
תבואי לחתונה אבל אל תתקשרי איתה יותר מדי
שואל השאלה:
אני לא יכולה לראות את הפנים שלה אני לא חושבת שהיא ראוייה ל200 שקלים שלי
אני לא יכולה לראות את הפנים שלה אני לא חושבת שהיא ראוייה ל200 שקלים שלי
אנונימית
אז אל תביאי לה כסף, ההורים שלך מביאים לה? אם כן שזה יהיה גם ממך
ואם לא פשוט אל תביאי בעיה שלה לחלוטין
זאת בעיה שלה שלא תצפה ממך ליותר מידי אחרי זה
חוץ מזה את לא צריכה לתת לה יחס מיוחד ולבוא להגיד לה שלום כל פעם ותבואי לחתונה שלה פשוט תיהי עם אנשים אחרים ואם היא מתקרבת תגידי שלום כי אחרי זה היא תעשה לך דרמות עד החתונה שלך
חוץ מזה את לא צריכה לתת לה יחס מיוחד ולבוא להגיד לה שלום כל פעם ותבואי לחתונה שלה פשוט תיהי עם אנשים אחרים ואם היא מתקרבת תגידי שלום כי אחרי זה היא תעשה לך דרמות עד החתונה שלך
אנונימית
באותו הנושא: