5 תשובות
כן או same
שואל השאלה:
אני כותבת tori was y2k too
תכתבי same as tori
כן מה שכתבת זה אחלה אבל במקום להסביר על כל המשפט את יכולה לרשום same as tori אבל מה שבא לך