43 תשובות
לא.. לא יודע עד כמה זה בגידה בכלל
כן, תשכבי עם מישהו אחר
אנונימית
תשכבי עם החבר הכי טוב שלו אין ברירה
אם אתם בני 13, המצב כבר אבוד.
אתם רק בני 13 ,יש לך הרבה עוד מה ללמוד
^אני בוכה מצחוק
אנונימי
שואל השאלה:
למה אתם חושבים שאי אפשר לאהוב מישהו בגיל 13
אנונימית
שואל השאלה:
^נגמרו לי הפרחיםם
אנונימית
פלירטוט זה לא בגידה, אי אפשר לבגוד בעזרת מילים.
תתבגרי ילדה, בגיל 13 אין דבר כזה זוגיות
לא אתם בני 13
תפלרטטי עם חבר שלו או משהו כזה
זה לא בגידה
1 באפריל
לא באמת בגדתי בך רק היתמזמזנו
אנונימי
את בת 13.. בגידה... נקמה.. פלירטט, נראלי את קצת קצת חיה בסרט של דיסני
אנונימי
מדהים שפלרטוט זה לא בגידה אבל זה עדיין לא בסדר שהוא עשה את זה. אם הוא יעשה את זה עוד פעם תפרדי ממנו זה גם ככה לא יחזיק אם הוא ימשיך להתנהג ככה
אנונימית
חחח לא הבנתי מה קשור הגיל
פלירטוט זה סוג של בגידה
אף בן לא ירצה שחברה שלו תפלרטט
אז תחסכו תתגובות באמת
לא
L L
מה זה פלרטט, דיבר, התנשק, חייך אליה. נתחיל מזה שאת בת 13, שהקשר בינכם מלכתחילה לא אמור להיות כזה מחייב, ויותר מסגנון של ידידות טובה ושיחה אישית. אם זה ממש מפריע לך - את תמיד יכולה לנהל איתו שיחה, בסגנון יחסנו לאן. אבל אם את רוצה להישאר איתו בקשר, את צריכה לזכור שאתם לא בכוון של חתונה וילדים, ולכן כדאי וחשוב לשחרר - ולהבין מה זה אומר בשבילו להיות חברים בגיל 13. כי אם את רוצה משהו אחד, והוא בכלל בראש אחר - זה לעולם לא יצליח! דברו על זה!
לנקום זה ממש ממש ממש ילדותי
אממ, זה שהוא פלרטט עם מישהי אחרת לא אומר שהוא בגד בך. את כן יכולה לשאול אותו למה הוא עשה את זה כי זה לא נעים לך
לנקום נשמע קצת מאוד מטומטם
אנונימית
אין לי אוויר
שואל השאלה:
למה אתם כל כך בהלם מזה שאני בת 13 ותודה למי שעונה רציני
אנונימית
כי את רק בת 13 איזה דרמה טורקית
אנונימי
שואל השאלה:
אתם עונים ככ קשוח תאמינו לי שאני יודעת שאני בת 13 ומה הולך ביני לבינו אני יודעת גם שזה נשמע מטופש אבל באמת הרגשתי קרובה אליו מבחינה נפשית ופיזית
וחלק פה חושבים שזה סבבה לכתוב פה "תפסיקי לחשוב שאת בדרמה טורקית/הדור בזבז מדרדר/אני ביכה/או להיות ציני
אני בן אדם ואני קוראת תתגובות פה ואתם ליטרלי עושים הכל בשביל פלוסים שה פשוט אנוכי
אנונימית
את באמת כזאת דרמתית. את רק בת 13 את רוצה לנקום בחבר שלך! זה חא נשמע לך קצת ילדותי סטייל גאליס?
אנונימי
שואל השאלה:
מה שנשמע לי יותר דרמתי זה שאתם נתפסתם על הגיל שלי מה כןאב לכם
ועוד העיקר הגיל שלי אתם מתבכיינים לי הדור הזה ואתם יורדים עליו בלי הפסקה אין לכם זכות!!
אנונימית
כי את חושבת את עצמך בוגרת שאת רק בת 13 שרוצה *לנקום באקס שבגד בך* זה יותר מילדותי זה חי בסרט
אנונימי
שואל השאלה:
מה קשור חושבת את עצמי בוגרת אין לי כוחות
אנונימית
*מה קשור* הכי בת 12... אין לי איך להסביר לך
אנונימי
פלירטוט זה לא בגידה פשוט תפתחי עיניים
לא המה קשור. שאת פשוט: "יואו מה קשור הגיל שלי אני בוגרת אני אדם בשל לזוגיות" "יואו מה קשור? טוב טוב"
"מה קשור הגיל שלי אני רוצה לנקום בו הוא שבר לי את הלב הוא הסתכל למורה סימה מא' 3 וחייך אליה"
אנונימי
שואל השאלה:
לא כי אתה עכשיו נשמע בוגר
ומתי אמרתי שאני בוגרת בוא תגיד
אנונימית
כי את פשוט חושבת את עצמך איזה מבוגרת בזמן שאת סתם בת 12. ואני ציטטתי אותך בכתב כי אפשר. אם זה היה במציאות והייתי צריך כזה לחקות אותך לא הייתי עושה את זה כי זה באמת היה נראה ילדותי
אנונימי
בת 13*
אנונימי
שואל השאלה:
מי אמר שאני חושבת את עצמי בוגרת מי
אנונימית
לא היית צריכה להגיד מפורשות.. רואים
אנונימי
שואל השאלה:
טוב
אנונימית
וואו הוא כולה דיבר עם מישהי, גיל 13, תתבגרו.
אני לא חושב שזה לא טוב להיות זוג בגיל 13 וגם אין בעיה בגיל 10 אפילו אבל אין דבר כזה לפלרטט ממש בגיל 13, לא נראה לי שהוא בגד בך
אנונימי
אתם בני שלוש עשרה ולדעתי זו לא באמת אהבה אמיתית, ובכלל לא נראה לי שזה נחשב בגידה.
אנונימית
פשוט תדברי איתו ותגידי לו שאת מעדיפה שהוא לא יפלרטט עם בנות אחרות
לא יודעת עד כמה זה בגידה אבל כל אחד ומה שזה מפריע לו
קיצר דברי איתו
נקמה לא תוביל לשום מקום
שואל השאלה:
טוב אני לא אגיד יותר מה קשור כי זה בת 12
אנונימית