4 תשובות
שואל השאלה:
^^^יש תלמידים שהם לרוב מדברים עם המורים שלהם באופן כללי ויש יחסים טובים
^^^יש תלמידים שהם לרוב מדברים עם המורים שלהם באופן כללי ויש יחסים טובים
אנונימית
סיימתי לא בקשר עם אף אחד ליפעמים המורה לאנגלית כשאני עונה לו על סטורי ואז מפתחים שיחה של חמש דקות ואז זה ניגמר.
לא..
אבל גם בזמן התיכון לא היינו בקשר
אבל גם בזמן התיכון לא היינו בקשר
לא סיימתי אבל למה שאני אשמור איתם על קשר