9 תשובות
למה באלך
לספר למה
שואל השאלה:
מה למה
אנונימית
אומרים להם שחשבת על זה רבות כדי להראות להם שאת רצינית
ואת חושבת שזה המהלך הכי טוב בשבילך וזה מה שאת רוצה
מקווה שיכבדו אותך ואת ההחלטה
תדברי איתם, תגידי להם שזה כבר מלא זמן במחשבות שלך ושאת חושבת שזו הדרך שנכונה עבורך וינסו לקבל את זה.
אני בטוחה שהם יקבלו את זה כמה שהם יכולים
למה שתרצי
בואי לפרטי
חבל תדחי את זה לעוד שבוע בערך ותחשבי על זה טוב לפני שאת יוצאת בשאלה
זה תלוי ברמת הקשר עם ההורים שלך אצלי אם הייתי אומר דבר כזה זה לא היה נגמר טוב
בעיקר אצל חרדים להורים קשה לקבל דברים כאלה