8 תשובות
לא חושבת אני חושבת שהיא כתבה עוד ספר בגלל ההייפ, הספר השני באמת מרוח ולא לטעמי
וגם הספר השני ממש הרס את הראשון לפי דעתי
שואל השאלה:
אמאל'ה יאללה בלאגן
אמאל'ה יאללה בלאגן
אנונימית
לחחח
שואל השאלה:
פייט פייט פייט
פייט פייט פייט
אנונימית
השני היה פשוט מדהים, הראשון מראה את הקשר בזוגיות רעילה ונגמר בזה שהיא מסיימת עם זה
אבל החלק הכי מסובך הוא בספר השני
אבל החלק הכי מסובך הוא בספר השני
לא אהבתי את השני
הספר השני היה הרבה יותר טוב מהראשון
באותו הנושא: