התחברות
הרשמה
זה הגיוני שכל פעם שאני רואה מישהו מבוגר יושב לבד אני בוכה?
2 באפריל 2023, 11:41
בכי
מצב רוח
דמעות
דיכאון
4 תשובות
כן
ש
שלדון פלנקטון
זה עצוב
W
WAG$
כן זה ממש עצוב
ש
שטוקה
כן זה עצוב
ט
טרוויס סקוט לנד
באותו הנושא:
זה הגיוני שאני אזכור אדם מבוגר שהרביץ והתעלל בי שהייתי בגיל 8-10?
זה הגיוני שאני רוצה מישהו שיהיה מבוגר ממני בהפרש של כמה שנים בתור בן הזוג שלי ולא מישהו בגילי ?
הגיוני להיפגש בקטע אפלטוני עם מישהו מבוגר ממני בהרבה?
זה הגיוני שאני ילד בגוף של מבוגר?
זה הגיוני שאני מעדיפה פסיכולוגית צעירה יותר כי אני חושבת שפסיכולוגית מבוגרת תשפוט אותי?
אם מישהו חסם אותי זה הגיוני שאני רואה שהוא מחובר או שהוא פשוט לא חסם אותי?
גם לכם זה עצוב כשאתם רואים מישהו מבוגר אוכל לבד?
הגיוני שאני ממש רואה אותי ואת חבר שלי מתחתנים למרות שאני רק בת 15?
תקשיבו זה הגיוני?? בעבודה יש איזה מישהו מבוגר
הגיוני שכולם במשפחה שלי (המבוגרים) אומרים שאני נראת בול כמו סבתא שלי אבל (כנסו)
זה נראה לכם הגיוני שאני נמשך רק לבנות מבוגרות מימני?