8 תשובות
יש מצב את שולחת לי גם? חח^^^
מה הטעם שלך? אם באלך אני אכין לך פלייליסט
רק את תחליטי אם הוא טוב או לא
^ וואו פלייליסט טוב אהבתי רצח
^תודה
שואל השאלה:
שלחיי^
אם את רוצה אני יכולה לשלוח לך את הפרופיל שלי ותנסי למצוא את עצמך שם