8 תשובות
יכול להיות שהיא בהפסקה כרגע
עדיף שתחכי
עדיף שתחכי
שואל השאלה:
הדלת מולי. אני פשוט הולכת בסלואו מושן
הדלת מולי. אני פשוט הולכת בסלואו מושן
שואל השאלה:
אה בנתיים איזה לק לעשות?
אה בנתיים איזה לק לעשות?
אם את עושה במיוחד לחג אז לבן/ורוד אבל אם לא אז סגול!!
אני עשיתי פאני באני
פרנץ
לבן
משהו לאווירת החג כזה
פרנץ
לבן
משהו לאווירת החג כזה
ללכת לאט
לחכות קצת בחוץ
לא להקדים כי בדר"כ זו ההפסקה שלהן
באותו הנושא: