8 תשובות
יכול להיות שהיא בהפסקה כרגע
עדיף שתחכי
שואל השאלה:
הדלת מולי. אני פשוט הולכת בסלואו מושן
שואל השאלה:
אה בנתיים איזה לק לעשות?
אם את עושה במיוחד לחג אז לבן/ורוד אבל אם לא אז סגול!!
אני עשיתי פאני באני
פרנץ
לבן
משהו לאווירת החג כזה
ללכת לאט
לחכות קצת בחוץ
לא להקדים כי בדר"כ זו ההפסקה שלהן