13 תשובות
לא יש כל כך הרבה דברין שיכולים להתשתבש ואם כן ישתבש עדיך שהם ידעו איפה את
לא
אחותי פשוט א ל
מעבר לזה שאת פיצית ואת לא באמת יכולה להסתדר במדינה אחרת בגיל 15 לא משנה כמה את עצמאית - עלול לקרות משהו, ותצטרכי את העזרה של ההורים שלך ולא יהיה מי שיעזור לך
מעבר לזה שאת פיצית ואת לא באמת יכולה להסתדר במדינה אחרת בגיל 15 לא משנה כמה את עצמאית - עלול לקרות משהו, ותצטרכי את העזרה של ההורים שלך ולא יהיה מי שיעזור לך
בהחלט נורא. אפילו מזעזע. אל תעשי את זה.
בטח שמוגזם
לא עושים דברים כאלה
לא עושים דברים כאלה
כן את רק בת 15.
אל תעשי את זה
זה קצת בעייתי לטוס בגיל הזה בלי שההורים יודעים.
יכולים לקרות הרבה דברים, ובלי שההורים שלך יודעים הם לא יוכלו לעזור לך. דברים פשוטים כמו שהמזוודה לא תגיע - לא משנה כמה את אחראית, אין לך שליטה על זה.
את יכולה לעשות קניות גם בארץ.
יכולים לקרות הרבה דברים, ובלי שההורים שלך יודעים הם לא יוכלו לעזור לך. דברים פשוטים כמו שהמזוודה לא תגיע - לא משנה כמה את אחראית, אין לך שליטה על זה.
את יכולה לעשות קניות גם בארץ.
כל עוד את מתחת לגיל 16 את לא יכולה לעזוב את הארץ בלי אישורים חתומים מההורים. מגיל 16 זה אפשרי.
אבל חוץ מאפשרי או לא אפשרי, זה כן די מוגזם בעיניי, ולהניח ישר שלא יסכימו, בטח כשאת זו שמ.ממנת את הכל בלי שניסית לשאול, יכול להיות טעות. במקומך באמת הייתי מנסה לשכנע אותם. בהצלחה עם זה.
אבל חוץ מאפשרי או לא אפשרי, זה כן די מוגזם בעיניי, ולהניח ישר שלא יסכימו, בטח כשאת זו שמ.ממנת את הכל בלי שניסית לשאול, יכול להיות טעות. במקומך באמת הייתי מנסה לשכנע אותם. בהצלחה עם זה.
שואל השאלה:
זאת אני השואלת של השאלה.
מה הבעיה להסתדר במדינה אחרת? אותו דבר רק בול כמו בארץ, פשוט עם שפה אחרת שאני חצי דוברת אז לא תיהיה לי בעיה. לא הבנתי מה הבעיה להתנהל? חברה של כבר בת 16, היא טסה לחול לבד כבר ויודעת את כל העיניין של הצק אין ושטויות כאלו. אנחנו מתכננות לנסוע בחופש הגדול. ההורים שלי בחייםם לא יסכימו לי לצאת כי הם הורים והם דואגים אבל בא לי בטירוף ואם יש את הכסף וכבר קבענו יעד למה לא
זאת אני השואלת של השאלה.
מה הבעיה להסתדר במדינה אחרת? אותו דבר רק בול כמו בארץ, פשוט עם שפה אחרת שאני חצי דוברת אז לא תיהיה לי בעיה. לא הבנתי מה הבעיה להתנהל? חברה של כבר בת 16, היא טסה לחול לבד כבר ויודעת את כל העיניין של הצק אין ושטויות כאלו. אנחנו מתכננות לנסוע בחופש הגדול. ההורים שלי בחייםם לא יסכימו לי לצאת כי הם הורים והם דואגים אבל בא לי בטירוף ואם יש את הכסף וכבר קבענו יעד למה לא
אנונימית
אם תטוסי לחול בלי שידעו הם ידאגו פי 10
אם בדרך כלל הם דואגים ,זה יכניס אותם לסרטים שאת בחול לבד עם חברה
זה מסוכן ממש ולא אחראי
אם בדרך כלל הם דואגים ,זה יכניס אותם לסרטים שאת בחול לבד עם חברה
זה מסוכן ממש ולא אחראי
^^יש שטויות כמו ביטוח. ויש הרבה בלתמים שלא תמיד יש לך דרך להתמודד איתם ולאדם מבוגר כן.
אם איך שאת מדברת לא נשמע שאת רוצה להקשיב לדעות שלנו אבל מוזמנת ללכת ואז שיעצרו אותך בשדה שלך
באותו הנושא: