4 תשובות
יוני עכשיו כתב לאבא שלי שהוא עובד על עוד הופעה
אני הולכת ל16!!!!אבל לא מוכרת
תשאךי בפייסבוק או באינסטגרם של mochrim.konim
תשאךי בפייסבוק או באינסטגרם של mochrim.konim
גם אני ל15
אני גם צריכה
באותו הנושא: